8 Aralık 2011 Perşembe

GameX Ağladı Beeee!

Merhaba Dostlar,

Bildiğiniz üzere 1-4 Aralık tarihleri arasında, 36. düzenlenen GameX fuarındaydık. Joygame olarak bu fuara ilk defa katıldık ve fuara damgamızı vurduk. 1. ve 2. gün sunuculuğu ben yaptım. Soğuk algınlığı ve ses tellerini yormam nedeni ile sesim kısıldı ve 3. 4. günde mikrofonu diğer ekip arkadaşlarıma devrettim. Sağolsunlar, onlar da gayet güzel sundular. Cumartesi, Pazar günlerinde sunuculuğa devam etsem çok iyi olacaktı ama kısmet değilmiş. Ben de son 2 gün etkinlikleri organize etmeye yoğunlaştım. Bunun yanında,  oyuncular ile sohbet ettim ve fotoğraf çektirdim.

Wolfteam oyuncularının yoğun ilgisi bizi fuarın yıldızı yaptı. Fuarın en kalabalık ve eğlenceli standı olduk. Fuarda oyuncularımıza, Cengiz Han 2 ve ZombiRock'ı Türkiye'de ilk kez oynama şansı verdik. Kehanet Online bayan oyuncular tarafından çok ilgi gördü. Türkiye'de bir ilk olan ve 3 boyutlu gözlüklerle oynanabilen Divine Soul'u da ilk kez GameX'de oyunseverlerin beğenisine sunduk.

Standımızdaki yoğunluk kadar, Joygame Ekibi'nin enerjisi ve harika ekip üyelerine sahip olması da fuarda dikkat çeken olaylardan biriydi.

Tekrar söylüyorum ve her zaman söyleyeceğim...

 Joygame'i, Joygame yapan "Joygame Ekibi" 
Joygame Ekibini, bu kadar güçlü kılan da "Joygame Üyeleridir" 

Tüm Joygame Üyelerine can-ı gönülden teşekkür ederim.

İşte GameX'den bir kaç video. Şu an genel GameX Joygame Videosu hazırlanıyor. Bittiğinde sizler ile paylaşacağım.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder