4 Ocak 2012 Çarşamba

21 İş Günü Nedir?

Merhabalar,


Wolfteam kampanyalarında sıkça geçen "21 İş Günü" ibaresinin ne olduğunu tam olarak bilmeyen arkadaşlar için bir bilgilendirme yapma ihtiyacı duydum.

İş günleri, Cumartesi, Pazar ve Resmi Tatil'lerin haricindeki çalışma günlerine denir. Bahsedilen iş günü rakamı çalışma günlerinin dışında saymalısınız. 21 iş gününü sayarken Cumartesi, Pazar ve Resmi Tatil'leri saymadan geçiniz.

Örnek vermek gerekirse:

01.01.2012 Tarihinde biten bir Wolfteam kampanyanın 21 iş gününün ne zaman biteceğini hesaplayalım.

1, 7, 8, 14, 15, 21, 22, 28, 29 Ocak günleri hafta sonuna denk geldiği için saymıyoruz. Kalan günleri saydığımızda 21 iş gününün 30.01.2012 tarihinde bittiğini görüyoruz.

Bundan sonra katıldığınız kampanyalarda, hediyelerinin ne zaman geleceğini daha iyi hesaplayabilirsiniz.

İyi eğlenceler.

3 yorum:

  1. ben tampaket aldım onun hediyeleri ne zaman gelicek ??

    YanıtlaSil
  2. Nee Zaman Yapar Sınız....

    YanıtlaSil
  3. Ben günlük silah paketi aldım hediyeleri ne zaman gelcek??

    YanıtlaSil