29 Eylül 2011 Perşembe

Oyun Görevlisi (GM) Genel Nitelikleri

Selamlar,

Türkiye turunda bir çok yerde oyuncularımız, "Joygame'de OG olmak için neler gerekli?" diye sordu. Elimden geldiğince anlatmaya çalıştım. Bilmeyen arkadaşlar için tekrar buradan OG olmak için gerekli olan nitelikleri yazıyorum.


• İstanbul'da İkamet ediyor olmak.
• En az üniversite öğrencisi,
• Çok iyi derecede oyun bilgisi,
• Çok iyi derecede Türkçe yazılı ve sözlü iletişim,
• Temel düzeyde MS Office bilgisi,
• Tercihen ingilizce bilgisi.
• Esnek çalışma saatlerine uyumlu.
• Yetkinlikler:Sözlü ve yazılı iletişim becerisi, problem çözme, müşteri odaklılık,  gizlilik, dikkat.

Joygame Ekibi'ne katılmak isteyen ve yukarıdaki niteliklere sahip olan arkadaşlarımız info@joygame.com adresine CV'lerini gönderebilir.

11 yorum:

  1. Yanlış anlama da halil, bu özellikler dahilinde şirketinizle anlaşma sağlamış bir personel'e vermeyi düşündüğünüz mebla nedir) =) Rock FM' yayınında Ozan (Hadırladığım Kadarı ile Bu idi) bey'e de sordum bunu geçiştirdi.

    Yani tamam işveren olarak en doğal hakkınız kriter aramaktır. Ancak bizimde düşünmemiş gereken şeyler var :)

    YanıtlaSil
  2. Ücretler şirket politikası sebebi ile gizli tutulur. Çoğu kurumsal şirkette de böyledir. İşe başlanacağı zaman ücret teklif edilir.

    YanıtlaSil
  3. diğer tüm özellikler varda istanbul işi sakat oldu shield. ondan kabul edilmedi benim başvurum :(. uzaktan og olmaz mı ? :)

    YanıtlaSil
  4. İkamet ettiği yer,en az üniversite öğrencisi olması zaten şansa kalmış bir şey.MS Office bilgisi ve basit ingilizce bilgisi şuan 13-35 yaşındaki birçok insanda bulunan özellik.
    Burada seçiçi olan özellikler iletişim seviyesi ve oyun bilgisi.Bence seçiçi özellikler arttırılmalı.Bu özelliklere göre basit kişiler bu göreve getirilebilir.Oyun içerisinde OG'lik olsa pek sorun olmaz fakat maaşlı bir iş olduğundan basit kişiler alınmamalı diye düşünüyorum.
    Ve Joygame oynayanın %60/70'ninden fazlası ilköğretim,lise öğrencisi onlara yönelik etkinlikler/çekilişler/görevler vesaire yapılmalı diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  5. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. ShielD abi Ben HAYATTA OLAMAM .Dd OKİ

    YanıtlaSil
  7. " En az üniversite öğrencisi" Yapmayın, lise neden olmasın ?

    YanıtlaSil
  8. en az üniversite çünki lise çağında maaşla çalışmak yasak galiba ama üniversitede bekar evi öğrenci evi gibi şeyler olduğu için maaş lazım :D

    YanıtlaSil
  9. oglere para gelior mu maaş yani

    YanıtlaSil
  10. Pardon Kodları ne zaman wereceksiniz

    YanıtlaSil
  11. Oyun bilgisinden kastınız nedir?

    YanıtlaSil