28 Eylül 2011 Çarşamba

Shield VS İçindekises

Shield: Uyumalıyım, yarın sabah 07:00'da kalkacağım.
İçimdekises: Wolfteam yaması... Yiğit Demir... Forum... Facbook... Twitter...
Shield: Göz kapaklarıma cüceler tutunmuş, aşağı doğru çekiyorlar.
İçimdekises: Duyuru... Sorular... Cevaplar...
Shield: Şu ekranı kapatıp, hemen kaçsam kurtulur muyum?
İçimdekises: 6.000.000 Joygameli...
Shield: Uyumak.
İçimdekises: Yazmak....
Shield: Pessssss tamam tamam buradayım. Uyumuyorum! Mutlu musun? :@
İçimdekises: Ouuuvvvv Yeaaaaa :)

5 yorum:

  1. Ben: Uyumalıyım, yarım sabah 07:30'da kalkacağım.
    İçimdekises:Okul...Dersler...
    Ben: Göz kapaklarıma cüceler tutunmuş, aşağı doğru çekiyorlar.
    İçimdekises: Kitap...Soru bankası...
    Ben: Şu ekranı kapatıp, hemen kaçsam kurtulur muyum?
    İçimdekises: 10-15 Öğretmen...
    Ben: Uyumak.
    İçimdekises: Çalışmak....
    Ben: Yarın çalışırız. Uyuyorum! Mutlu musun? :@
    İçimdekises: Uyumak lazımdı :)

    YanıtlaSil
  2. Ben: Uyumalıyım, yarım sabah 07:30'da kalkacağım.
    İçimdekises: E Yat uyu olm.
    Ben: Oldu. Hadi iyi geceler.

    YanıtlaSil
  3. yumalıyım sabah 9.00da kalkıcam
    içimdeki ses: olm kd den düştü yükseltmeden yatma
    yatmam lazım :S
    içimdeki ses: kdsi düşük ezo
    aman beeee bosver wolfa devam hacııııııııııııııııı

    YanıtlaSil
  4. seninde isin zor be shield =

    YanıtlaSil