11 Şubat 2012 Cumartesi

Bedava JoyPara (Nakit) / Resimli Anlatım


Yanlış duymadınız! Bedava JoyPara kazanabilirsiniz!


“JoyGame yine yaptı yapacağını” dedirtecek bir fırsat ile yine karşınızdayız. Çok seveceğiniz bu sistem ile JoyPara kazanmak çok kolay. Yapmanız gereken markaların anketlerini doldurmak, bir siteye üye olmak veya arkadaşlarınızı bir siteye davet etmek. Gördüğünüz gibi JoyPara’yı bedava almak çocuk oyuncağı. SponsorPay ile başladığımız bu sisteme Matomy’ı da kattık. Böylece daha çok bedava JoyPara kazanma forsatınız olacak.

◘ Nasıl Bedava JoyPara (Nakit) Alınır? 

1-Joygame sitesine hesabınız ile giriş yapın.

2- Sitenin sağ üstünde veya sağ ortasında bulunan "JoyPara" butonuna basın.












3- JoyPara sayfasının sol ortasındaki "JoyPara Yükle" butonuna basın.
















4- Ödeme Seçenekleri menüsünden "SponsorPay" butonuna basın.













5- Karşınıza gelen SponsorPay sayfasında "Ücretsiz" bölümüne girin. 

6- Bundan sonrası tekliflerdeki istenilenleri yerine getirmek ve JoyPara'ları kapmak! 

NOT: Matomy için tek fark 4. bölümde SponsorPay yerine Matomy butonuna basın. Diğer tüm aşamalar aynı. 

Bu şekilde kazanmış olduğunuz JoyPara'ları istediğiniz oyunun nakitine çevirerek dilediğinizce harcayabilirsiniz. (Wolfteam, Son Destan, Rakion, Cengiz Han 2, ZombiRock, Kehanet)


Bedava Nakit'lerinizi güle güzel harcayın. 




61 yorum:

  1. Dünyanın en GüzeL Oyunu Budur :)

    YanıtlaSil
  2. nasıl yukleneck anlamadm :S

    YanıtlaSil
  3. Ya biz Matomy de girdikten sonra ordaki herhangi bir sitede '2784 joypara kazanacaksınız. . Satın alma başarıyla tamamlandıktan sonra joypara ödüllendirildi! En az alım: 60 $. Eğer satın alma iptal ederseniz Kredi iptal edilecektir! ' yazısı çıkıyor bu ücretlimi ?

    YanıtlaSil
  4. JOYPARA YÜKLEYİ tıklayınca baska bisi cıkıo

    YanıtlaSil
  5. ben daha ilk kez yüklicem abi anlatrmısın msn : ben441910@hotmail.com u ekle

    YanıtlaSil
  6. benim markafoniye yaptım ama joyparam gelmedi hala neden acaba

    YanıtlaSil
  7. Ben Dediğinizin AYnısını Yaptım Ama Şöyle Bir Yerde Takıldım Dİyelimki Ücretsizi Seçtik Sonra Markofoni'Yi Üye Oldum Üyeliğimi Aktive Ettim Sonra Nolucak?

    YanıtlaSil
  8. Hacılar Ben Yaptım Çok Kolay Sadece Forumları Doldurun Üyeliğinizi Aktıf Edin Tamamdır :)

    YanıtlaSil
  9. Og Diyorki yarın bidaha girin dior nasıl olacak

    YanıtlaSil
  10. aynen nasıl yücklenicek eşyamı satın alıcaz :S

    YanıtlaSil
  11. Bi yardımcı olsanız yapamadık :S

    YanıtlaSil
  12. Anlamadım ya nasıl alınıyo :S

    YanıtlaSil
  13. Ya Ben 449 JP Çektim Geldi Ama Nası Nakite Çevirecegimi Bilmiorum Yarıdm Edin HELP :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hacı ben üye oldm aktif etttim smdi napıcam

      Sil
    2. bana söle nasıl çektini bende çevirmeyi söyleyem

      Sil
    3. hesabına gir jp çevirde ordan çevir kardeşş

      Sil
    4. bana da gldı ma nasıl cvireceımı bılmıyom

      Sil
    5. sitede jp leri nakite çevir diyor ama en az 500 jp olması lazım yoksa olmaz kardeşim

      Sil
  14. ya daha anket filan gelmiyo ??

    YanıtlaSil
  15. ya ben 449 jp çektim onu nasıl cevircem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yha nasıl jp çekicez öslyın bn size nasıl cevirildigini sölicem

      Sil
  16. beyler su babylon 9 bıde su yılbası gorevını yapıyorum gelmiyor jp m indirdim kurdum baska napcaz

    YanıtlaSil
  17. Beyler Bn Yaptımda WOLFTEAM İÇİN NAKİT YATIRCAM WOLFTEMİ BULAMADIM YARDIM EDİN!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Joypara tıkla oyun içi nakıte çewir dıo tıkla ve yap.

      Sil
  18. Katar icin hic Bise Yok :D

    YanıtlaSil
  19. ben bunu hep yapıodum :)

    YanıtlaSil
  20. javascript ne onu anlamadım

    YanıtlaSil
  21. yaa bn herşeyi yaptımm üyeliğimi aktif ettim bişi yok ismim rooibos

    YanıtlaSil
  22. yha bu markafoni nerden aktive edilio bilen vermıı
    lütfen varsa sölesinn?????

    YanıtlaSil
  23. olmuyor ben üye oldum ama daha gelmedi

    YanıtlaSil
  24. artık bitti mi? ücretsiz butonu gelmiio

    YanıtlaSil
  25. Sinan kardeş Cüzdanım kısmında jpleri çevir war ona bas wolfteamı seç sonrada istediğin miktarı çevir.

    YanıtlaSil
  26. bn de yaptım bakam gelcekmi? :)

    YanıtlaSil
  27. lütfen cevap ver ya hiç olmuyo og cevap versen tmm dicem ama cevap vermiyon

    YanıtlaSil
  28. benim geldi 452 joypara

    YanıtlaSil
  29. Kardeşim ben dün wolfteam indirdim ve başladım ama bugün giremiyorum kur veya yükle hatası geliyo yapıyorum ama olmuyo napıcam yardın edin

    YanıtlaSil
  30. Bna biri yardımcı olabilirmi nereye üye olucaz ?

    YanıtlaSil
  31. bugün üye oldum yarın gelir bide e-mail ilemi yok direk jp mi? gelcek pm pls

    YanıtlaSil
  32. ben bal satan herifi arıordm nereye geldm ?

    YanıtlaSil
  33. yhaa kardeş ben sponsordan para yüklicemde sayfa görüntülenemiyor diyor ne yapmalıyım yardım edin ltfen.....

    YanıtlaSil
  34. Üye Oldum Girdim msn den Onayladım . Şimdi ne yapmam Gerek ?

    YanıtlaSil
  35. Sayın Shield ben markafoniye üye oldum gelmedi.Yardımcı olurmusunuz

    YanıtlaSil
  36. sayın shield ben yapmaya çalıştım anketler yarın tekrar deneyin diyor yinede joy para gelirmi ?

    YanıtlaSil
  37. YA BANA YARDIMCI OLURMSUUNUZ NASIL YAPCAM LTFN YA ?

    YanıtlaSil
  38. gırdım sıponsorların üye olma, anket doldurma, ürün satın alma gibi firmaların işlemleri gıbı yerler cıkmadı.

    YanıtlaSil
  39. farklı e-posta ile yapsak olurmu?Lütfen cevap

    YanıtlaSil
  40. 253 joypara kazandım ama 1000 yapamıyorum yeni ve kolay teklifler koyun lütfen ?

    YanıtlaSil
  41. YHA BUNU NASIL AKTIVE ETCCES BILGISI OLANNNNN?

    YanıtlaSil
  42. ßen'de Yapadım Beyler.

    YanıtlaSil
  43. Bana Yardım edın Sn. Og'ler

    YanıtlaSil
  44. açıyorum dediklerini ama orda oley.com falan gelio hangisine tıklıyacam yardımcı olurmusunuz lütfen.

    YanıtlaSil
  45. BeN Yaptım 1000 jp =500 NAKİT hihihiih :)

    YanıtlaSil
  46. kardeş ben bu dediğini yaptımda ama halen gelmedi bu joy para acaba nereye geliyor oyundan öçıkmamız mı lazım..?

    YanıtlaSil
  47. çop saolun bna geldi nasıl geldiğini söyleyim o resileri yapın yaparken nakit miktarları yazıyor yanında ise 30 dakika içinde gelecek yazar bir miktar seçerek yapın 30 dk ise 30 dk sonra gelir!!!!

    YanıtlaSil
  48. ee yaptık ne olcak şimdi

    YanıtlaSil
  49. 1000jp yptım 500 nkitim oldu :DD

    YanıtlaSil
  50. yha aga çok az geliyo yha fazla olsun çok az

    YanıtlaSil
  51. arkadaşlar oraya giriyorsunuz ben yapdım ücretsize girin orda ki kaydol falan onları yapın indime şeyleride var onları indirin 1 gün bekleyin o kendi oluyo 24:00 da doluyor size nakit bu kadar kolay :D

    YanıtlaSil