2 Şubat 2012 Perşembe

Yoksa Siz Hala!!!

Kim bilir ne umutlarla bu yazıyı okumaya başladınız. Hatta bu ilk satırı okurken "Shield, yaptı yine yapacağını" dediğinizi hissediyorum. Gerçekten kötü bir niyetim yok :) Hesapladım! Ortalama 45 saniyede bu yazıyı okuyabilirsiniz. Gerçekten, harbiden, inan ki, Vallahi... :) Tamam konuya geleyim.

Yoksa siz hala Cengiz Han 2'yi indirmediniz mi? :) 

İşte derdim bu!

Aktif oyuncu sayısı ile dünyanın en büyük 5 oyununda biri olan Cengiz Han 2, 4 Şubat 2012 tarihinde tüm oyunseverlere kapılarını açıyor. Oyunun ilklerinden olmak için mutlaka oyunu hemen indirip 4 Şubat'ı bekleyin. Hani ilkler güzeldir ya... 

• Oyunun ilk bilmem kaç seviyesi olmak,
• Oyunun bilmem hangi bineğini ilk yakalayan kişi olmak,
• Oyunun ilk loncasını kuran kişi olmak,
• Oyunun ilk ölen oyuncusu :) Bunu kimse istemez herhalde... 

Velhasıl Kelam: Oyunu aşağıdaki bağlantıdan indirebilirsiniz. 


Katlandığınız için teşekkürler :) 

10 yorum:

  1. bnm pcden joyga nin iç bir oyunu acımlıyo uf yaa

    YanıtlaSil
  2. oho ındırelı 1 haftayı gectım ben .d

    YanıtlaSil
  3. Asla 1. olamayacağımı bende biliyorum :(

    YanıtlaSil
  4. Oynayacağım Halde Hala İndirmedim Üşengeçlik İşte

    YanıtlaSil
  5. 1gb ram istiyor nasıl oynıyalım ki Alayınca Counter Strike !!

    YanıtlaSil
  6. benim cengizhan2 launcher yüklemio lütfen
    bi cevap yardıjm lütfennnnnnnnnnnnn

    YanıtlaSil
  7. ilk olen oyuncusu ben olcam :P

    YanıtlaSil
  8. off neden cevap vermiosunuz yhaa neden aloooooooooo başka oyunmu oynuyalım yani ??? launcheri yüklemio neden bi cevap verinnnnnnnn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Soru ve sorunlarınız için www.joygame.com/destek adresine iletiniz.

      Sil
  9. ben olcam :D
    sonmakine

    YanıtlaSil