6 Kasım 2011 Pazar

2012'ye Yeni Oyunlarla Giriyoruz!

Türkiye'nin en büyük oyun ve eğlence platformu olmanın belli sorumlulukları var. Bu sorumluluklardan biri de "Oyuncuların daha çok seçme hakkına sahip olması" 2012'ye 2 yeni oyun ile girerek, oyun sayımızı 7'ye çıkartıyoruz. Böylece her oyunsever kendi tarzına uygun oyunu Joygame'de bulabilecek veya istediği kadar oyunu tek bir hesap İle oynayabilecek.


Yeni oyunlarımızı biraz tanıtayım.


MMORPG türünde. Efsanevi komutan Cengiz Han'ın hikayesi ile zenginleşen bu oyun, renkli grafikleri, binek sistemi, savaş sistemi, eğlenceli görevler ile bir çok MMORPG oyun arasında kendini öne çıkartıyor. Oyunu seçmemizdeki en büyük unsurlardan biri, oyuncular ile yaptığımız testtir. Testte oyuncuları oyunun başından kaldırmakta zorluk çektiğimi söyleyebilirim. Oyunun içindeki en farklı sistemlerden biri de Otomatik Atak sistemi. Bilgisayar başından kalktığınızda, karakterinizi otomatik olarak atak yaptırabilir ve geri döndüğünüzde kaldığınız yerden devam edebilirsiniz. 

Oyunun Facebook Sayfasını takip ederek yayınlanan ekran görüntüleri ve videoları izleyebilir, oyunun çıkış tarihini öğrenerek kapalı betaya katılma şansınızı arttırabilirsiniz. 





MMOAction türündeki bu oyun Türkiye'deki diğer oyunlar arasındaki en farklı oyun olarak oyunseverlere sunulacak. Konusu ve karakterleri ile çok farklı olan bu oyunda Gitarist, İtfaiyeci, Forvet, Boksör, Beyzbolcu olabilirsiniz. Bunlar sadece başlangıç. Oyunda Aksiyon hiç bir zaman bitmiyor ve sürekli etkinlik yapmaya müsait bir oyun olması da oyuncu ve yöneticiler arasındaki bağların ne kadar sıcak olacağının göstergesi. 

Oyunun Facebook Sayfasını takip ederek yayınlanan ekran görüntüleri ve videoları izleyebilir, oyunun çıkış tarihini öğrenerek kapalı betaya katılma şansınızı arttırabilirsiniz. 


İyi eğlenceler. 

16 yorum:

  1. ZombiRock kesinlikle oynamak istiyorum Teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  2. ZombiRock'ı merak ettim ve Cengiz Han'uda

    YanıtlaSil
  3. zombi rockı yaklaşı 2 aydır bir sosyal paylaşım sitesinden takip ediyorum ... oyun hakkında biraz bilgi werirmisiniz zombilerlemi yoksa diğer oyuncularlamı savaşcaz

    YanıtlaSil
  4. Bende merak ettim zombirock ı zombilerlemi yoksa diğer oyuncularlamı oynuyacağız

    YanıtlaSil
  5. @Adsız 1-4 Aralık GameX Fuarında, oyunu göreceksiniz.

    YanıtlaSil
  6. BEN FUARDA OYNADIM MANYAK BİR OYUN.

    YanıtlaSil
  7. abi oyun ne zmn herkese açılacak

    YanıtlaSil
  8. zombi rock çok güzel bu oyun b n ingilizcesını ındırdım. ıStersen zombıerle ıstersende oyuncularla kapışıyon hatta bırleşip zımbı bile olduruon

    YanıtlaSil
  9. Arkadaşlar çok merak ediyorum zombi rock'ı inşallah yakın zamanda çıkar

    YanıtlaSil
  10. OFFFF DAYANAMICAM ZOMBİROCK EU OYNUCAM BEN :D İNDİRİYOM SUAN
    :D

    YanıtlaSil
  11. Ben ZombiRock Oynadım Süper Bi oyunnn

    YanıtlaSil
  12. cengizhan ve zombirock kı çok beğendim bir an önce oynamak isterim

    YanıtlaSil
  13. Zombi Rock Mükemmel bir oyun bunun yanında Cengiz Han'da Mükemmel bir içeriğe sahip

    YanıtlaSil
  14. bu cengizhanın kapalı beta anahtarını nasıl alıcaz ?

    YanıtlaSil
  15. Oyun herkese açıldımı yada ne zaman açılcak?

    YanıtlaSil
  16. cengiz han 2 de oyuna gıremıyorum [kullanıcı adı yok veya aktıf degıl yazıyo] kapalı beta anahtarı yapmamıstım sımdıde olmuyo kapatmıssınız acarmısınız lutfen

    YanıtlaSil