17 Kasım 2011 Perşembe

Wolfteam Kampanya Hediyelerinin Gönderimi


Merhabalar,


Kampanya hediyeleri, kampanya detaylarında yazdığı üzere; "en geç 21 iş günü içerisinde" gönderilmesi öngörülmektedir. Yapımcı firmamızın oluşturduğu hediye gönderme sistemini hızlandırmak için tüm ekibimizce çalışıyoruz. 21 iş gününden önce tüm hediye gönderimini tamamlamayı hedefliyoruz.

İş günü denir?
Cumartesi, Pazar ve resmi tatil günlerinin hesaplanmadığı sürece nedir.
Örneğin; 28 Ekim'de biten "Bu Kampanya Sizin" adlı kampanya için ön görülen hediye gönderim süreci 21 iş günüdür. Kampanya bitim tarihinden itibaren hesaplandığında öngörülen son gün 01 Aralık Perşembe günüdür.

Öngörülen tarih 01 Aralık olsa da Joygame olarak tüm hediye gönderimlerini daha erken tarihte bitirmeyi hedeflemekteyiz.

01 Aralık tarihine kadar hediyeniz gelmez ise www.joygame.com/destek adresinden talebinizi bize iletebilirsiniz. 01 Aralık öncesi gönderilecek talepler hakkında işlem yapılmayacaktır.


İlgi ve anlayışınız için teşekkür eder, iyi eğlenceler dileriz.

6 yorum:

  1. sayın shield anladımda neden bana sadece 1 karakteri yolladılar ben 2 paketide aldım yani neden 2sinide deilde 1ini yolladılar dierninde yollasalardı bari

    YanıtlaSil
  2. 21 iş günü 20 bin oyuncu için bence çok fazla 10 iş günü içerisinde bitirilmesi gereken bu kampanya hediyelerinin neden bu kadar uzadığını merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  3. 28 ekimden itibaren 21 iş günü kasımın 25'ine den geliyor diye biliyorum.Lütfen tekrar hesaplayınız.

    YanıtlaSil
  4. Ben Wolfteam a aynı hesapla gırebılıyorum fakar aynı heaspla joygame sayfasına gıremıyorum

    YanıtlaSil
  5. 30 kasıma kadar gönderilicektir.
    Destek kısmının bildirimi budur.

    YanıtlaSil
  6. @Egehan Bende bu hesabı nasıl yaptığınızı merak ediyorum...

    YanıtlaSil