1 Kasım 2011 Salı

Oyna Bakalım, Nasıl Oynuyorsun Yarışması

Merhaba Dostlar,


Ben bir Okan Bayülgen hayranıyım. O kadar çok izliyorum ki bu etkinliği de onun programındaki bir "Bak bize, nasıl bakıyorsun" adlı etkinliğinden uyarladım. Umarım beğenirsiniz.

Yarışma çok basit!
-Bilgisayar karşısına geçiyorsunuz.
-İlginç bir şekilde Joygame oyunlarından birini oynuyorsunuz.
-Birisine fotoğrafınızı çekmesini rica ediyorsunuz.
-Bu fotoğrafı yarışma konusu altına ekliyorsunuz.

Unutmayın! İlk 10 fotoğraf sahiplerini güzel ödüller bekliyor. Bu ödülleri kazanmak için çok yaratıcı olmanız gerekiyor! Örneğin amuda kalkıp Kehanet Online oynamak gibi :=)

Yarışma ödülleri, ayrıntılar, kurallar, bilmem neler hepsi aşağıdaki bağlantıda.

Oyna Bakalım Nasıl Oynuyorsun / Ödüllü Joygame Yarışması



Tüm Shield Tayfasının fotoğraflarını görmek istiyorum :)

Bol şanslar.

1 yorum:

  1. Bak bize nasıl bakıyorsun Matrax adlı radyo programında geçen bir köşedir Alem Fm Matrax dinleyicileri radyoyu nasıl dinlediklerinin fotoğraflarını gönderirler Okan Bayülgen de canlı yayında Matrax programını yapan Zeki Kayahan Coşkun dan özür dilemiştir.Bu arada ben de bir Matrax dinleyicisiyim :)

    YanıtlaSil