4 Kasım 2011 Cuma

Joygame Hesabınız Sihirli Bir Anahtar Gibidir!

Merhabalar,


Joygame'in en önemli özelliklerinden biri; 1 hesap ile Joygame'in tüm oyunlarını oynamaktır.

Joygame hesabınız sihirli bir anahtar gibidir ve bu anahtar Joygame'deki tüm oyunların kapısını açarak sizi karmaşık anahtarlığınızdan kurtarıyor. Joygame'de her bir oyun için bir hesaba ihtiyacınız olmaz. Kullanıcı adı, şifre, e-posta kargaşasına son veren bu sistemi bilmeyen arkadaşınız varsa uyarın. 1 hesap ile tüm Joygame oyunlarını oynamak için aynı hesapla oyunun sitesine giderek hesabınızı aktive etmeniz yeterli olacaktır.

Kaliteli ve güvenli bir oyun hesabı için aşağıdaki önerilere dikkat edin:

• Her zaman kontrol ettiğiniz ve hiç kimsenin şifresini bilmediği bir e-posta adresiniz olsun. Bu e-posta adresinizi önemli olan  tüm işlemlerde kullanınız.
• Her zaman kullanabileceğiniz ve size özgün olan bir Kullanıcı Adınız olsun. Böylece her yerde bu ismi kullanabilir ve "Kullanıcı adım neydi" dye düşünmezsiniz.
• Güvenli ve hiç kimsenin tahmin edemeyeceği bir şifre belirleyin ve bu şifreyi önemli olan tüm alanlarda aynı şekilde kullanın. Şifrenizi hiç kimse ile paylaşmayın.

Yukarıdaki maddeleri önemle uygularsanız hayatınız boyunca hiç bir internet sitesinde sıkıntı yaşamazsınız.

İyi eğlenceler .

7 yorum:

  1. her zaman 2 kullanıcı adım vardır :
    canarda555 ('i kullanıyorum)
    canarda99

    YanıtlaSil
  2. Düşünce güzel yanlız wolfteam oynayan birinin kalkıpta son destan veya rakion oynayan birinin bu oyunu bırakıpta kehanet'i oynaması ikinici planda kalır diye düşünüyorum. Çünkü o oyuna alışmışsızdır, alışık olduğunuz bir oyunu bırakıp yeni bir oyuna başlamakta mantıklı değildir diye düşünüyorum. Belirtmek isterim tekrarda düşünce güzel ama çokda gerekli bulmuyorum.
    Saygılarımla - Wolfteam - IRoadRunnerr
    HAYIRLI GECELER.

    YanıtlaSil
  3. Kullanıcı adı ve şifre :) bende dedim abi döktürdün herhalde :D

    YanıtlaSil
  4. Sayın Shield Bu Konuda Üye Olurken Bir Onay Postası Gönderilmelidir Çünkü... Bazı Arkadaşlar Msn Sallıyor Ve Bu Nedenle Hesapları Çalına biliyor .. Ben Böyle Bİr çok üyeliğimi farklı oyunlarda kaybettim ve şimdi üyeliğime kayıtlı msenger adresi şifresi zor ve o msn alternatif olarak başka bi msn ve o alternatif msn ise diğer msnye alternatif :)

    YanıtlaSil
  5. Kardes zombirock gececem ama aktif kodu gelmiyor :S

    YanıtlaSil
  6. cengızhan 2 yı merak edıyorum cıdden

    YanıtlaSil
  7. e posta değiştirilebiliyormu ?

    YanıtlaSil