15 Kasım 2011 Salı

Wolfteam Hileleri İle Mücadele



Hileler Online oyunların baş belasıdır. Joygame olarak Türkiye'de yapılması zor olan işleri yapmaktan gurur duyuyoruz. Hileleri kapatmak işimize gelmiyormuş gibi bir düşüncenin bile varolduğu bir ortamda sağlıklı bireylerin sağlıklı yorumlar yapması kadar bizi sevindiren bir şey olamaz. eleştiri yapılmadan önce Joygame'in SHR adlı bir şirketin ürünü olduğu ve bu şirketin devamlılığını sürdürebilmek ve istihdam yaratmak için para kazanması gerektiğini unutmayın. Bunu sağlayabilmesi için de, hilelerin yok olması gerçeğini unutmamak gerek. Hileler bize sadece zarar vermektedir. Sizler burada "Hile de, hile de hile, Hile de hile" konuları açarak. Hileye olan tepkinizi gösteriyorsunuz. Bu tepkiler aklı selim kişiler tarafından empati ve sağlıklı düşünce ile yapıldığında bizi motive ediyor. Eleştirileri kendini bilmez şekilde yapan ve gram empati yapmasını bilmeyen kişiler yaptığında da hiç bir anlamı olmuyor.

Şirket prosedürleri, oyun sistemleri, hack sistemleri, çalışma alanları gibi bilgilere sahip olmadan yapılan eleştirilerin bize ve oyunculara bir yararı olmuyor. Bize destek vermek isteyen oyuncuların yapması gereken en önemli yardım; her oyuncunun üzerine düşen vazife olan gerekli şablonlara uygun şikayet mekanizmasıdır. Oyun gözlemcilerimiz 24 saat oyunda gözlem yaparak hile, küfür, haksız kazanç yapan oyuncuların görüntülerini kayıt ederek gerekli engelleme işlemlerini gerçekleştirmektedir. Tabi ki bu her hile yapan kişilerin gözlemleneceği anlamına gelmez. Bunun için yüzlerce oyun gözlemcisine ve oyun görevlisine ihtiyaç olur ve bu hileyi engellemeyeceği için zaruri bir eylem haline gelir.

Şu an için geçici çözümlerimiz hileleri ele geçirerek dünyadaki en hızlı işlem yapma yeteneğine sahip olan Apex firmasına iletmektir. Bunun yanında hack yazılımcıları da aynı şekilde yeni hile geliştirdikleri için bu geçici çözüm futbol maçındaki kaleciler arasında degajlaşmaya dönüyor. Aradaki zamanda da doğal olarak hileye başvuran oyuncular, diğer oyuncuları ve bizleri rahatsız etmeye devam etmektedir.

Bu krizin tek çözümü kesin ve kalıcı bir çözüm bulunmasıdır ve Joygame olarak çok büyük bir projeye girişmiş durumdayız. Bu sistemin oluşturulması, test edilmesi, oyuna dahil edilmesi bir süreç istemekte ve bu süreçte yapılacak olan geçici çözümlerle idare etmek zorundayız.

Oyuncularımızın bize olan ilgisi ve bunun yanında gelen yardım etme isteği bizi ne kadar çok sevindiriyor bilemezsiniz. Dış yetki isteyen bir çok oyuncumuz var fakat bu çok tehlikeli bir durumdur. Bunun yerine tüm oyuncuların hile kullanan kişileri şikayet etmesi bizim en çok istediğimiz yardımdır. Bu oyuncularımızın oyunu ne kadar sahiplendiğini göstermektedir.

48 yorum:

  1. Forumda'da belirttiğin Bu Yazına Katılıyorum, Ancak Son Paragraf Biraz Şüpheci Yaklaşım Gibi Geldi. Bazı Önerileri Dikkate Alırsan Yetki İstenmediğinin Aşikar Olacağını Anlarsın Halil. Kalbimizi Kırıyorsun hee :)

    YanıtlaSil
  2. sonudna be OG'm sizden de bu beklenirdi sizi destekliyoruz fakat şu isteğimizi karşılasanız çok iyi olur; Hile,Bug vs. bir sürü resim atıyoruz fakat hiçbir zaman bu resimlerin cezası iyi bir şekilde verilmiyor caydırıcı cezalar hala giriş de bug yapıyorlar lütfen Caydırıcı Cezalar UYGULAYIN... Teşekkür ederiz...
    zorroburapk

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Çözümlernizi En Yakın Zamanda Bekliyoruz İyi Çalışmalar.

    YanıtlaSil
  5. sayın yönetici biliyorumki hileyi çıkaran ve uhraşıp nette bedavaya satan kişi veya kurumlar el altından szilerden kazanç saplamak istemektedir yoksa kimsemenfaati olmadan bir çalışmaya girmez fakat sizlerden de yapmanız gereken bir an evvel bir çözüm üretmenizdir bizlerde oyuncu olarak nakit ve vakit veriyoruz sizler bu hilelere bir an evvel çözüm bulamazsanız bizler ne vakit nede nakit vermiyeceğiz farkındaysanız bir sürü oyun var insanlar o oyunlara yönelmeye başladıbizede siz hak verin para veriyoruz.bence oto ban yapa bilirsiniz teknoleji ilerledi knight tada ota ban vardı bu hilelerele girenler oto ban yiyordu sistemdeki bu kurtları temizlemenizi bekliyoruz.iyi çalışmalar

    YanıtlaSil
  6. sadece şunu diorum ben ya hile kim yaparsa rütbesi kım olursa olsun onu komple rütbesi ile oyun dan silin yani rütbeyide atın ben çift küp gümüş pilim 1 yıldır uğraşıyom bu rutbeye geldim ben bile hile kullansam alın rütbemi bida wermeyin f9 basıyoz anında atın o hileli kim olursa olsun bida giremesin o rütbeden saygılar

    YanıtlaSil
  7. empati kurmaktan bağsetmişiniz sizde bi enpati kurun ben paramı yolda bulmuyorun nakit yüklüyorum bi hafta sonu rağat bi oyun oynamak istiyorum fakat bi giriyorumki ortalık hileci kaynıyo şimdi bıraktım oyunu nakitimde gitti boşa oyun eğlence içindir ama biz sitres yaşıyoruz lütven bi çözüm bukun artık yeter

    YanıtlaSil
  8. birde bazı ön yargıları kırmaya çalışın lütfen arkadaşlar arası sohbetlerde ben joygame oyunlarını seviyorum derken onlar joygame = para diyorlar,birazda haklılar bunlarda biraz düzenleme yaparsanız sevinirim,ayrıca shield facebook sayfanda Muhammet Lütfü KıLıÇ fan'nın engellemesini kaldırsan sevinirim

    YanıtlaSil
  9. Hile de hile Hile de hile yazanlar -15 yaş gurubunu içeriyor diye düşünüyorum.-Çünki Empati yapmayı bilmiyorlar. Oysa ki kendini onun yerine koyup bi değerlendirsen inan bu sorunu daha çabuk halledebiliriz.Sizin de (JoyGame Ekibi) elinizden geleni yaptığınızı düşünüyorum . Çalışmalar devam ediyor..

    YanıtlaSil
  10. Ogler bu oyunun hali ne bilioyum ki bir hata yaptınız ama bunu yine düzelticeksiniz ama şu mavi denilen adam ve wolf team güncel hack sahibi hilemerkezi diye yerler var bu yer hakkında yasal işlemleri başlatın

    YanıtlaSil
  11. OG KARDEŞ LÜTFEN BUNLARA BINLAR HİLE MAHKEME FLNNE BİLYİM

    YanıtlaSil
  12. Yakında Bu hilelerin kapanmasını bekliyoruz toptan :)

    YanıtlaSil
  13. harbiden valla bıktım şurama kadar geldi

    YanıtlaSil
  14. işte bunu bekliyorduk herhangi adamakıllı bir açıklama.

    YanıtlaSil
  15. sxe gibi bi yardımcı program yapsalar hiçbi sorun kalmayacak.

    YanıtlaSil
  16. Bende 3-4 Tane SS Aldm..BnlarI Size İleteceğim

    YanıtlaSil
  17. Sayın Shield birde normal işinizi yapsanızda da 1aylık gecikme ile de olsa hızlandırma ve koruma paketi kampanyası olan özel pedro ile criss bana gönderseniz diger hediyelerim ile birlikte nasıl olur acaba .Bizde yapıyor bunlar işini desek bizde gurur duysak! (RequiemAnka)

    YanıtlaSil
  18. OG_Ler Birini Banladı 2 .sini Banladı Eeee Hileyi Nasıl Kaldıracaklar Macburetten Yeni Yeni Eşyalar Cıkarıp [Fixleyip] Hilelerin Kalktıgını Sanıyorlar..Fakat Ertesi Gün Veya 1 Hafta Sonrada 3. parti hile programları çıkıyor buna HWID Ban Yetmez Bunları Güzellikle Çözmeye Çalışın Olmadı İp Numarasından Adres Buldurup Cezasını Verirsiniz..[YAZIMI OKUYANLARA TEŞEKKÜR EDERİM]
    Oyun İçi Nick : DeathNight56

    YanıtlaSil
  19. Sayın OG. Yetkilileri Ben 28 Yasında Evli Bir Çocuk Babası Biriyim Oyundaki Eşya Fiyatlarınız Çok Pahalı Bunları Ucuzlatalım Azda Olsa İnsanları Bu Şekilde Hileden Uzak Tutabilirsiniz Diye Düşünüyorum

    YanıtlaSil
  20. En KıSa ZaMaNdA Temız BıR OyUn olur ... iYi CaLıŞmALaR

    YanıtlaSil
  21. Bu süreç cok mu uzun sürücek yoksa az mı ?

    YanıtlaSil
  22. sayın OG_shield bu hileleri bulan kişi mi ceza alacak kullananlar mı

    YanıtlaSil
  23. birçok oyunda oldugu gibi wolf tıme da da hileciler kol geziyor kesinlikle oyun eglence içindir o kadar nakit yüklüyorum rahat ca oyun oynamak için daha çok stres yapıyorum hileci leri ve küfür edenleri yazın diosunuz şikayet edin diyorsunuz adam bana karşı hile kullanıyor beni strese sokuyor bende ona hileyle cevap veremicegim vermicem için kusuruma bakmayın iki çift küfür ediyorum o şerefsiz beni para vererek oynadıgım bu oyunda strese sokamaz ana bacı kattıgımda oluyor hala devam ediyor allah aşkına diyorsun yine devam ediyor öyle bi baglanmış ki hileye ne allah tanıyor ne ana bacı o yüzden şerefsiz diyorum

    YanıtlaSil
  24. OG_Ler Birini Banladı 2 .sini Banladı Eeee Hileyi Nasıl Kaldıracaklar Macburetten Yeni Yeni Eşyalar Cıkarıp [Fixleyip] Hilelerin Kalktıgını Sanıyorlar..Fakat Ertesi Gün Veya 1 Hafta Sonrada 3. parti hile programları çıkıyor buna HWID Ban Yetmez Bunları Güzellikle Çözmeye Çalışın Olmadı İp Numarasından Adres Buldurup Cezasını Verirsiniz..[YAZIMI OKUYANLARA TEŞEKKÜR EDERİM]
    Oyun İçi Nick : DeathNight56

    YanıtlaSil
  25. BenCede Yha Valla Bıktık Kd ALt Üst oldu :S:S

    YanıtlaSil
  26. Sayın Oyun Görevlileri sizleri yaptığınız çalışmadan ötürü tebrik ediyorum ve çalışmalarınızın devamını diliyorum... Oyuncularınıza kulak verdiğiniz için ayrı bir teşekkür ediyorum.

    YanıtlaSil
  27. çok güzel şeyler olacak.

    YanıtlaSil
  28. Gerçekten Kolay gelsin şunuda söylemek isterim şuanda uygulamada olan 1 günlük otomatik ban sisteminizi eğer doğrudan otomatik olarak karakter silmeye çevirirseniz bu sayede hem oyun exesi ile hemde 3.program sistemlerle kolaylıkla başa çıkmış olunacaktır bu hatayı yapıp banlananlarda hiçbir hak iddaa edemeyeceklerdir

    YanıtlaSil
  29. arkadaşlar artık rütbeliler bile açmaya başladı hackı adamın rütbesine bakıyorum yıldız yüzbaşı binbaşı hepsi açıyo utanmadan.benim anlamadığım konu şu wolfteam oyuncusu misal 5 milyon kişiyse bunun 2 milyonu hile açıyorsa o 2 milyon kişiyi nasıl mahkemelik yapacaksınız.şimdiden tşkler.bu arada adıyamanada bekliyorum yaşasın wolfteam ailesi

    YanıtlaSil
  30. Shield bende oyun gözlemcisi olmak istiyorum. Wolfteamda bir odaya giriyorum adamlar hack tmm bende bir ara hack kullanıyodum ama eskidendi onlar artık kullanmıyorum kullanmıcam da bir odada 16 kişi içinden 9 kişi hack kullanıyor.

    YanıtlaSil
  31. Caydırıcı cezalar olsa buralara kadar gelmezdik diy düşünüyorum

    YanıtlaSil
  32. Çok iyi.Teşekkürler Wolfteam Ekibi!

    YanıtlaSil
  33. hele şükür hileye çözüm bulundu inş birdaha 3 parti programlar açılmaz sizi tebrik ederim oyun görevlileri saygılar

    YanıtlaSil
  34. Kurtarın bizi şu hile belasından oyunun zevki kalmadı her yerde hileciler var onlara küfür yazmaktan yoruldum küfürden de anlamıolar anasına sövüo hala devam ediolar adamların anneleri bile önemsiz olmuş Allah(c.c) görüo ama biz bileğimizin hakkıyla oynarken onlar hilekarlığın peşinde kendilerini eğlendiriolar.hile haramdır...

    YanıtlaSil
  35. Hayırlı calısmalar Elimden Gelen her türlü hileciyi destek ekibinize bildirecem.

    YanıtlaSil
  36. PARAMIZLA RESİL OLMAMIZA İZİN VERMEYIN LÜTVEN ÇÜNKÜ ARTIK ADAMLAR BİZLERİDE SİZLERİDE SALAK YERİNE KOYUP DALGALARIN GEÇİYOR. KOPUKYİLMAZ(KOPUK46)

    YanıtlaSil
  37. Sn.Shield Trabzon da ki turnuvadan ufak bir münasebetimiz var sizinle... Benim söylemek istediğim konu kanıtları ile yapılan ihbarlar ile ilgili. Ben neredeyse 15 yıldır online oyunların içindeyim Teknoloji ve Bilişim sektöründe de fazlasıyla aktif olarak rol aldım... Oyuna yakın zamanda gelen Oyun Menüsünde ki Facebook sekmesinden video yüklediğimiz zaman direk olarak o videonun Joygame ulaşıyor olduğunu sanıyorum ve bu video yükleme ve sizlere ulaştırma yöntemi gayet kolay ve arkaplanda çalışabilecek oyuna etki etmeyen sistem ...bu sistemi ben oyuncu arkadaslarıma lobiden veya özel olarak aktarmaya çalışıyorum elimden geldigince bence bu yöntemi genel olarak oyunculara tekrardanayrintili bir bicimde anlatabilirseniz bu illet ile savaşmanız daha kolay olabilir diye düşünüyorum ... Bu hack illetinin oyunculardan çok yetkililere daha çok zarar verdigini bende iyi bilen ve anlayanlardanim... Ellerinizin dert görmemesi ve o zor işlerden alnınizin akıyla ayrılmanız tek dileğim ... Allah kuvvet ve sabır versin basarılar...

    YanıtlaSil
  38. Hepinize ıyı calısmaLar dıLıyorum benım dusumcem bazı odaların gırıslerı sadece usttegmen ve ustlerı olsun usttegmen altları odaya gıremesın zaten hılelerın cogunu dusuk rutbedekınler yapıyor paRA kazanmaksa olay ve devam etmek ıstıyosanız zaten dusuk rutbedekı ınsanlar nakıt cekmıyor .. ve onların o odaya gırısı yasaklansın bu oyunu oynayan ınsanlarda rahatlasın.. ıLgıLerrınız ıcın sımdıden tskler..

    YanıtlaSil
  39. bence yapanların suçu yok hileyi bulanlarda suç sitelere dava açın

    YanıtlaSil
  40. T.ederiz joygame ekibi elaman aranıyormu calısalım joygamede :) hileler kurusun KD cok dusuyor :(

    YanıtlaSil
  41. sayın joygame ekibi bu hileleri yapanı pek tanımam fakat aysan adlı bir kişi yapıyormus wolfteamda hileciler yazarken görmüştüm yannlış anlmayın ben hayatımda daha hile sitesine bile girmedım gırmem KD lerımız dusuyor oyuncu kaybediyoruz 10-15 yas arası cocuklar kulkanıyor sadece ve bu hile sitesinin adı hilemerkezi.com dur eğer yardım ettiysem size ne mutlu bana :)

    YanıtlaSil
  42. evet doğru söylüyorsun fakat hile yolladım destek bölümüne olduğu gibi duruyor .

    YanıtlaSil
  43. Oyuna Yükledikleri Paralar Ziyan Oluyor Ben 16 Yaşındayım Fuara Gittim Geldim Yüzünüzü Gördüm Sevinç İçideydiniz. Ama Buna Dur demenin Vakti geldi bence çünkü bu oyunda artık parası olan konuşur o duruma doğru gidiyoruz Çünkü: Artık wolfteamın %50si Nakit Yüklememeye Başladı. Çünkü Hack Programları Ve Hackerler Çoğaldı. Bunun İçin İnsanların Oyundaki Altınla Alabilicek Daha Çok Şeyin Olması Gerektiğini Duyuyorum. Bu Yazdığım Dökümanı Okumanızı Talep Ediyorum. İyi Çalışmalar Ömer Uluslu Ceyhun07.

    YanıtlaSil
  44. Öncelikle merhaba.
    Size çok teşekkür ediyorum.Ben kısa ve öz olarak size bir takım olaylar anlatacağım.Ben Wolfteam'a girip oyun oynıyacaktım.Ve girdiğimde herkes hileliydi.Ama iki kişinin arasında bir olay geçti.Biri heryer hile(Küfürlü içerikler söylenmiştir)dedi.Diğeride siz nakit çekerkin iyi oluda biz hile kullanıyorken kötü mü? oluyor dedi.Tabiki hile kullanan kişiler için hava hoş.Ama bizim için kötü biz nakit alıp emeğimizle oynarken onlar kötü yoldan oynuyorlar.Her neyse hile bütün onlıne oyunların baş düşmanıdır.Wolfteam gibi mütiş bir oyunun böyle olaylar olması bizim açımızdan kötü bir durumdur.Ben sadece şuna değineceğim.Kişiler nakit yatırmaktan çekiniyor yada parası yok ben de diyorum ki:Kişilere biraz daha cazip avantajlar yaparsanız hile kullanımı maxsimum derecede düşecektir.Yanlış anlamayın indirim yapmıyorsunuz demiyorum sadece biraz daha cazip avantajlar yapın diyorum ama fazla kazanç sağlamassa veya sizin için bukadarı yeterliyse saygı duyarız.Ben indirim de istemiyorum yanlış anlamayın sadece kişiler ya yatırmaktan çekiniyor yada paraları fazla yoktur veya başka sebeplerden olabilir.Sadece hile kullananlar böyle düşünüyor fiyatların cazip olmamasından o yüzden çok fazla siteye girdim wolfteam la ilgili ve hep fiyatlardan kaynaklanan sorunlar var herkes eskisi gibi deyil diyip duruyor bu indirip getirip getirmeyip kararı sizin dir.Ve ben de bu karara saygı duyarım.Ama kişler böyle düşnüyor yinede çok teşekkürler.

    SAYGILARIMLA.

    YanıtlaSil
  45. bu oyunu karalayanlara hesabını soracağınıza eminim çünkü sizede zarar bizede :) oyundan ne bir gram zevk alınıyor nede birşey elinizden geleni ardına koymayacağınıza eminim ... ARKANDAYIZ SHEİLD

    YanıtlaSil
  46. insanlar bu oyuna para yatırdıklarında, özellikle sizin son açıklamanızdan sonra. ( Hile bitmiştir) anlayış göstermelerini çok da beklemeyin. Sizin şirketinize para lazım olabilir fakat bizde ödediğimiz paranın karşılığını almak isteriz aksi halde tüketici kanununa göre bu suç sayılır ve hukuki işlemler başlatılır. Bir nevi bu son hile vakasından sonra ben sanıyorum aynen böyle yapacağım...

    YanıtlaSil
  47. Bence bundan sonra kullananlar bida giremesin en sıkıldm artık hielelrden ama onları gördkçe çıldırıyorum onlara göstermek için bende hile açtım HWID ban yedim.

    YanıtlaSil
  48. JOYGAME ZATEN ELLERİNDEN GELENİ YAPIYOR
    BİZLERDE ONLARA YARDIMCI OLCAZ ÇOK FAZLA ŞİKAYET ETMİYECEĞİZ... SABIR VE AZİM____

    YanıtlaSil